“INTERBRAMA”:
ІННОВАЦІЙНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
Інтернет-БРАМА
|
Технічний паспорт
|
Технологічний
паспорт
|
Назва
|
http://www.interbrama.in.ua/
|
Інтернет-брама
|
Тип
|
Хмарні
технології
|
Технології
освіти дорослих
|
Вид
|
Інтернет-портал
|
Андрагогічна
модель інтерсуб’єктного навчання
|
Класифікація інтернет-порталу за принципами:
|
||
Ø спеціалізації інформації
|
Вертикальний
|
Тематична
спрямованість ресурсу: інноваційна освітня діяльність
|
Ø спрямованості на користувачів
|
Корпоративний
|
|
Ø мережевої взаємодії
|
Відкритий
|
Допускає
підключення інших закладів післядипломної педагогічної освіти, наукових
установ на засадах добровільності та партнерства
|
Ø цільової аудиторії
|
Професійний
|
Суб’єкти інноваційної освітньої діяльності: педагогічні та
науково-педагогічні працівники, методисти та ін.
|
Ø доступності
|
Не
персоніфікований
|
Вільний вхід
передбачає дотримання професійної етики
|
Ø цільового призначення
|
Моделювання
інноваційного освітнього простору
|
Розвиток
інноваційної професійної компетентності
|
Ø реалізації маркетингових стратегій
|
Геонезалежність
|
Інноваційні
середовища інститутів післядипломної педагогічної освіти
|
Геозалежність
|
Інноваційне
середовище інституту післядипломної педагогічної освіти
|
|
Ø формування корпоративної культури
|
Зовнішня
адаптація
|
Адаптація
організації до зовнішніх умов конкурентного середовища
|
Внутрішня
інтеграція
|
Інтеграція
членів організації на досягнення корпоративнихцілей
|
|
Ø встановлення нформаційно просторових зв’язків
|
Горизонтальні
|
Формування
іміджу інститутів післядипломної педагогічної освіти
|
Вертикальні
|
Формування іміджу
закладу, вченого, методиста, учителя-практика та ін.
|
|
Ø методології інформаційного моделювання
|
Інтерактивний
віртуальний простір
|
Інтерпарадигмальна
педагогічна реальність
|
Образно-смислова
візуалізація структури інноваційного простору
|
Емоційно-ціннісне
сприйняття інноваційного простору
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий