ПАСПОРТ ІННОВАЦІЇ

“INTERBRAMA”:
ІННОВАЦІЙНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР

Інтернет-БРАМА
Технічний паспорт
Технологічний паспорт
Назва
http://www.interbrama.in.ua/
Інтернет-брама
Тип
Хмарні технології
Технології освіти дорослих
Вид
Інтернет-портал
Андрагогічна модель інтерсуб’єктного навчання
Класифікація інтернет-порталу за принципами:
Ø  спеціалізації інформації
Вертикальний
Тематична спрямованість ресурсу: інноваційна освітня діяльність
Ø  спрямованості на користувачів
Корпоративний
Ø  мережевої взаємодії
Відкритий
Допускає підключення інших закладів післядипломної педагогічної освіти, наукових установ на засадах добровільності та партнерства
Ø  цільової аудиторії
Професійний
Суб’єкти інноваційної освітньої діяльності: педагогічні та науково-педагогічні працівники, методисти та ін.
Ø  доступності
Не персоніфікований
Вільний вхід передбачає дотримання професійної етики
Ø  цільового призначення
Моделювання інноваційного освітнього простору
Розвиток інноваційної професійної компетентності
Ø  реалізації маркетингових стратегій
Геонезалежність
Інноваційні середовища інститутів післядипломної педагогічної освіти
Геозалежність
Інноваційне середовище інституту післядипломної педагогічної освіти
Ø  формування корпоративної культури
Зовнішня адаптація
Адаптація організації до зовнішніх умов конкурентного середовища  
Внутрішня інтеграція
Інтеграція членів організації на досягнення корпоративнихцілей
Ø  встановлення нформаційно просторових зв’язків
Горизонтальні
Формування іміджу інститутів післядипломної педагогічної  освіти
Вертикальні
Формування іміджу закладу, вченого, методиста, учителя-практика та ін.
Ø  методології інформаційного моделювання
Інтерактивний віртуальний простір
Інтерпарадигмальна педагогічна реальність
Образно-смислова візуалізація структури інноваційного простору
Емоційно-ціннісне сприйняття інноваційного простору


Комментариев нет:

Отправить комментарий