ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОНЦЕПТ

Концепт інноваційного освітнього простору “INTERBRAMA” презентується технологією організації самостійної роботи в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що представлена такими компонентами: цільові орієнтири, концептуальні ідеї, технологічна логіка, технологічний продукт.
Цільове призначення інновації
Розвинути професійну компетентність суб’єктів інноваційної діяльності у віртуальному освітньому просторі інтернет-порталу “INTERBRAMA”.
Концептуальні ідеї
·                    Ідея визнання унікальності й індивідуальної самоцінності педагога як суб’єкта інноваційної діяльності.
·                    Ідея цілеспрямованої самоорганізації професійної діяльності у віртуальному інноваційному просторі.
·                    Ідея формування індивідуальної концепції смислу професійної діяльності.
·                    Ідея розвитку суб’єктності педагога з опорою на особистісне цілепокладання та проектування інноваційної діяльності, досвід професійної роботи.
·                    Ідея організації віртуального проблемно-орієнтованого діалогу (полілогу) суб’єктів інноваційної діяльності.
·                    Ідея технологізації та персоналізації досвіду апробації, адаптації та впровадження педагогічної інновації засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
·                    Ідея самоідентифікації досвіду інноваційної діяльності суб’єкта засобами інтерактивної та інтерсуб’єктивної взаємодії.
·                    Ідея розвитку здатності педагога до інтерсуб’єктного навчання як засіб підвищення педагогічної майстерності
·                    Ідея набуття досвіду самореалізації засобами інноваційної діяльності.
·                    Ідея забезпечення здоров’язбереження реалізується шляхом порціювання, дозування інформації (ущільнення і скорочення знань) відповідно до логіки інтерпарадигмального підходу.
·                    Ідея формування позитивного емоційного та ціннісно-смислового ставлення до інноваційних перетворень в освіті.
·                    Ідея герменевтичного осмислення (розуміння) інтерпарадигмальної педагогічної реальності у процесі неперервної самоосвіти.
Технологічна логіка
Науково-методичний супровід самостійно-пізнавальної діяльності педагогів як суб’єктів інноваційної діяльності доцільно здійснювати у форматі інтернет-порталу “INTERBRAMA” за технологічною логікою інтерсуб’єктного навчання.
І технологічний етап. Експрес-діагностування. Мета – on-line діагностування користувачів інтернет-ресурсу.
ІІ технологічний етап. Дистанційне навчання. Мета – підвищення професійної компетентності суб’єктів інноваційної діяльності в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
ІІІ технологічний етап. Обмін досвідом. Мета – ознайомлення з результатами наукових досліджень та розробок провідних учених, педагогів-новаторів з інноваційної діяльності, дослідно-експериментальної роботи.
ІV технологічний етап. Самоосвіта. Мета – робота у віртуальному інформаційному середовищі (on-line журнали, книги та інше), участь в інтернет-конференціях, ве-бінарах.
V технологічний етап. Рефлексія. Мета – організація інтерактивного обміну думками з визначеної проблеми.
VІ технологічний етап. Релаксація. Мета – зняття емоційно-інтелектуальної напруги користувачів інтернет-ресурсу.
Технологічний продукт

Розвиток професійної компетентності суб’єктів інноваційної діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий