Концепт інноваційного освітнього
простору “INTERBRAMA” презентується
технологією організації самостійної роботи в системі підвищення кваліфікації
педагогічних працівників, що представлена такими компонентами: цільові
орієнтири, концептуальні ідеї, технологічна логіка, технологічний продукт.
Цільове призначення
інновації
Розвинути професійну компетентність суб’єктів інноваційної
діяльності у віртуальному освітньому просторі інтернет-порталу “INTERBRAMA”.
Концептуальні ідеї
·
Ідея
визнання унікальності й індивідуальної самоцінності педагога як суб’єкта інноваційної
діяльності.
·
Ідея
цілеспрямованої самоорганізації професійної діяльності у
віртуальному інноваційному просторі.
·
Ідея
формування індивідуальної концепції смислу професійної діяльності.
·
Ідея
розвитку суб’єктності педагога з опорою на особистісне цілепокладання та
проектування інноваційної діяльності, досвід професійної роботи.
·
Ідея
організації віртуального проблемно-орієнтованого діалогу (полілогу) суб’єктів інноваційної
діяльності.
·
Ідея
технологізації та персоналізації досвіду апробації, адаптації та впровадження
педагогічної інновації засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
·
Ідея
самоідентифікації досвіду інноваційної діяльності суб’єкта засобами
інтерактивної та інтерсуб’єктивної взаємодії.
·
Ідея
розвитку здатності педагога до інтерсуб’єктного навчання як засіб підвищення
педагогічної майстерності
·
Ідея
набуття досвіду самореалізації засобами інноваційної діяльності.
·
Ідея забезпечення
здоров’язбереження реалізується шляхом порціювання, дозування інформації (ущільнення
і скорочення знань) відповідно до логіки інтерпарадигмального підходу.
·
Ідея формування позитивного
емоційного та ціннісно-смислового ставлення до інноваційних перетворень в
освіті.
·
Ідея
герменевтичного осмислення (розуміння) інтерпарадигмальної
педагогічної реальності у процесі неперервної самоосвіти.
Технологічна логіка
Науково-методичний
супровід самостійно-пізнавальної діяльності педагогів як суб’єктів інноваційної
діяльності доцільно здійснювати у форматі інтернет-порталу
“INTERBRAMA” за технологічною логікою
інтерсуб’єктного навчання.
І технологічний етап. Експрес-діагностування. Мета – on-line
діагностування користувачів інтернет-ресурсу.
ІІ технологічний етап. Дистанційне навчання. Мета – підвищення
професійної компетентності суб’єктів інноваційної діяльності в системі
підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
ІІІ технологічний етап. Обмін досвідом. Мета – ознайомлення з результатами
наукових досліджень та розробок провідних учених, педагогів-новаторів з інноваційної діяльності,
дослідно-експериментальної роботи.
ІV технологічний етап. Самоосвіта. Мета – робота у
віртуальному інформаційному середовищі (on-line журнали,
книги та інше), участь в інтернет-конференціях, ве-бінарах.
V технологічний етап. Рефлексія. Мета – організація інтерактивного обміну
думками з визначеної проблеми.
VІ технологічний етап. Релаксація. Мета – зняття емоційно-інтелектуальної
напруги користувачів інтернет-ресурсу.
Технологічний
продукт
Розвиток професійної компетентності суб’єктів інноваційної
діяльності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий